اموزش انتخاب لباس عروس برای عروس های چاق

لباس های عروس با دامن پف دار و چین دار شما را چاق تر نشان می دهد پس لطفا فکر این مدل را از سرتان بیرون کنید ولی اگر خیلی دوست دارید لباستان پف داشته باشد از مدل های پرنسسی یا اسکارلت با پف کم و ژیپون کم پف استفاده کنید .
منبع: مزون عروس لیزا
لباسهای مدل ماهی هم  جزو مدل های ممنوع است به این دلیل که این مدل در قسمت بالاتنه تا قسمت ران و شکم تنگ و جذب است و برجستگی اندام را بسیار  به رخ می کشد.

لباس عروس های دکلته نیز برای شما توصیه نمی شود چون بالاتنه را درشت تر و چاق تر نشان می دهد البته اگر بازو و بالاتنه خیلی درشتی نداشته باشید می توانید از این مدل استفاده کنید.
منبع: مزون عروس لیزا
لطفا از پارچه های تافته و براق نیز استفاده نکنید به جای آن پارچه های سبک را برای لباس عروستان انتخاب کنید که شما را کشیده و لاغر تر نشان بدهند.

این مدل لباسهای عروس زیبایی شما را چندین برابر میکند:

شما اگر شانه های پهن دارید ترجیحا سعی کنید لباستان دارای بندی عمودی باشد که روی سرشانتان قرار بگیرد و پهنی شانه تان کمتر به چشم بیاید.

استفاده از مدلهایی از لباس عروس که سرشانه و قسمتی از بازو را نیز بگیرید مناسب است.
در برخی از مدل های لباس عروس در قسمت زیرسینه تا شکم دراپه هایی کار می شود که بهتر است این دراپه ها کج و مایل باشند تا شما را لاغرتر نشان دهد.


این مدل ها برای شما مناسب است:

مدل های لباس عروس آستین کوتاه ،
لباس عروس های  تک حلقه (رومی)
لباس عروس های حلقه ای پهن

و همینطور یقه های هفت و گرد باز بسیار زیبا هستند و گردن شما را بلند تر نشان می دهد در نتیجه کشیده تر به نظر می رسید و شما را لاغرتر نمایش میدهد.

اگر  خیلی دوست دارید که لباستان کار شده باشد از نقش های ریز و افقی استفاده نکنید.

اگر تور سرتان بلند و ساده باشد بسیار زیبا و شکیل خواهد بود.

لباسهای عروس با دنباله بلند اصولا اندام را کشیده تر نشان می دهد و به لباس عروس جلوه خاصی می دهد و پیشنهاد ما اینست که شما هم این را لحاظ کرده لباس عروس دنباله دار سفارش دهید.

شما میتوانید با رعایت این نکات به راحتی در بین مدل ها بگردید و مناسب ترین و زیباترین لباس عروس را انتخاب نمایید و خیالتان راحت باشد که کاملا متناسب با اندام شما خواهد بود.
منبع: مزون عروس لیزا

 

مطالب دیگر:

لباس عروس های مادلین گاردنر

ست لباس مجلسی جدید 2014

شینیون عروس 2014

جواهر عروس 2014

مدل لباس های مجلسی شیک و جدید زنانه

شما بودید کدوم آرایش چشم و ابرو رو میپسندیند ؟

نکات آموزشی لیزا برای آرایش و یا میکاپ چشم

به نظر شما این عکسها متعلق به چه کساییه؟

لباس عروس